Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на маслото на 164-ка

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ценни напътствия, ценни! Евала колеги от 164 раздела - много сте дейни! Благодарско за изчерпателното разнищтване на темата с датчиците.

    П.П. как упътняваш датчика после със силиконец ли, или...?
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #92
      В случая го уплътних с топъл силикон.Нямах друг под ръка,а и нямах търпение да видя какъв ще е резултата.Ако не се е разстопил от нагряването на мотора така и ще си остане.Ако се е ще го намажа с високотемпературен силикон.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #93
        KOLEGI ZDRAVEITE BA VSI4KI PARVO AZ SAM IVO NOV SAM VAV VA6IQ FORUM I ISKAM DA POPITAM KOGA MOGA DA VI VIDQ DA SE ZAPOZNAQ S VAS I KAKVO MASLO E NA I DOBRE DA SI SLOJA NA ALFATA?KARAM ALFA 164 TWIN SPARK 2000 KUBIKA I DAT4IKA POKAZVA MALKO NAD NULATA KOGATO ZAGREE INA4E NA OKOLO 3 ATMOSVERI TOVA NORMALNO LI E?

        Comment


        • #94
          Здравей и добре дошъл във форума.

          Като за начало ще те помоля да пишеш на кирилица.Такива са правилата във форума,а и е по-приятно и удобно за четене.
          Има една темичка за срещи само на нашия раздел - 164.Там има снимки от срещите до сега.Нямаме определена дата за среща.Оговаряме си ден,място и час и се събираме.Сигурно след празниците ще си направиме пак среща.

          Относно налягането: изчети темата от началото и ще намериш отговор на въпросите.За маслото аз лично сипвамсамо Селения.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #95
            Откакто сипах тоя боклук наречен Селения налягането на топло на място е на 0, а на 3000 оборота едвам качва 1. Сега ще трябва пак да сменям маслото. С това не съм минал и 200 км. Бесен съм - не си купувайте селения голд (нарочно го пиша с малки букви). На срещата ми препоръчахте Мотул въпроса е дали да сменям пак филтъра при това положение.
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #96
              Абе на последната смяна сипах пак Селения и нещо и при мен налягането не е както трябва.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Абе на последната смяна сипах пак Селения и нещо и при мен налягането не е както трябва.
                Бягай при косрите за начало и вземи две туби по 4л Q8,или изприпкай при Омникар за Ессо
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #98
                  Ще видя какво ще е.Май се насочвам към 10В50 или 10В60
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #99
                    Двигателя ВМ е прадядото на съвременния дизел,така,че спокойно си ръгам 10/40 или 15/40 и хич не ми пука
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • Ми чак пра дядо не ама от него правят хубави агрегати за по-мънинки корабчета
                      Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                      166 2.4 JTD '02
                      164 2.5 TD '98 ex
                      Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                      Comment


                      • Имам около 320 000 км.минати само с EUROL 10w40 полусинтетика и съм страшно доволен.Мотора ми вътре е като чисто нов.Сменям го на около 15 000.
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • Тамън чаках вклучване и от теб.Твърдо съм за 10w40.Поздрави.
                          Аз съм вече на 265000 (Вподробности няма да влизам) и зимата съм с 10W40 лятото 15W40 ако мога да си го позволявам бих карал с 5W40 с най голямо удоволствие.
                          Last edited by MILEN 76; d.m.y г., 13:38.
                          Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                          166 2.4 JTD '02
                          164 2.5 TD '98 ex
                          Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от MILEN 76 Покажи съобщение
                            Тамън чаках вклучване и от теб.Твърдо съм за 10w40.Поздрави.
                            Аз съм вече на 265000 (Вподробности няма да влизам) и зимата съм с 10W40 лятото 15W40 ако мога да си го позволявам бих карал с 5W40 с най голямо удоволствие.
                            Абе аз не съм против 10/40,но просто и 15/40 става,но само дето изисква по-честа смяна,да речем на 8-10 хиляди.Таман след 10 хиляди при смяната му ми се развали резбата на картера,та го свалях.И моя мотор отвътре е като нов.Не е скара
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                              Абе аз не съм против 10/40,но просто и 15/40 става,но само дето изисква по-честа смяна,да речем на 8-10 хиляди.Таман след 10 хиляди при смяната му ми се развали резбата на картера,та го свалях.И моя мотор отвътре е като нов.Не е скара
                              Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                              166 2.4 JTD '02
                              164 2.5 TD '98 ex
                              Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                                Абе аз не съм против 10/40,но просто и 15/40 става,но само дето изисква по-честа смяна,да речем на 8-10 хиляди.Таман след 10 хиляди при смяната му ми се развали резбата на картера,та го свалях.И моя мотор отвътре е като нов.Не е скара
                                Здрасти Вирусе,
                                Имаш предвид резбата за пробката на картера ли?
                                Че и при мене на следваща смяна ще я морим.
                                Задължително ли е да се сваля - не ми се ще - дали няма да стане без това - само със изсмукване на стружките?
                                Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X